Последние жалобы
Актуальные жалобы в разделе "Сервис"
Всего заявлений
На рассмотрении
Решенные
Жалобы, которые ещё не были обработаны.
Аноним
16.10.2025
Canvas
Канвас қайтадан қоса қойын
Аноним
16.10.2025
24 мкр Асханасы
Бізге асхана ұнамайды. Күнде пирожки мен самса біз ыссы тамақ,тәтті тамақ жегіміз келеды жейтін дым жоқ. Дана дүкенінен тамақ алып келсек ысытуға мүмкіндік бермейді айқайлап, асхананы ауыстыруыңызды сураймыз және бәзге КОФЕМАШИНА керек
Аноним
06.09.2025
Canvas
Просим вернуть прежнюю систему оценивания и сервис Canvas. Оно намного удобнее platonus. 
Жалобы, на которые администрация уже ответила или закрыла.
Аноним
30.10.2025
мен Зинетулла Азамат ФКС25/1 группаның 1 курс студенты 
Платонуска кірейн десем платонус қайта қайта пароль дурс емес деп кіргізбейді пароль дурс бірақ
Ответ администрации:
Сәлеметсіз бе! Егер Сіз Порталда тіркелген студент болсаңыз id.yu.edu.kz, кіру үшін логин мен парольді өз тобыңыздың эдвайзерінен алуыңыз керек. Кіру проблемалары туындаған сайын эдвайзерге хабарласпау үшін, парольді өзіңіз қалпына келтіру үшін параметрлерге бірінші рет кіргеннен кейін резервтік электрондық пошта мекенжайын көрсету ұсынылады. Егер сіз оқытушы, ПОҚ немесе АУП қызметкері болсаңыз, логин мен парольді 5-қабаттағы 503-кабинеттен алуға болады. Егер кіру мәселесі сақталса, көмек алу үшін тиісті әкімшіге хабарласыңыз. Рахмет!
Аноним
30.10.2025
мен Зинетулла Азамат ФКС25/1 группаның 1 курс студенты 
Платонуска кірейн десем платонус қайта қайта пароль дурс емес деп кіргізбейді пароль дурс бірақ
Ответ администрации:
Сәлеметсіз бе! Егер Сіз Порталда тіркелген студент болсаңыз id.yu.edu.kz, кіру үшін логин мен парольді өз тобыңыздың эдвайзерінен алуыңыз керек. Кіру проблемалары туындаған сайын эдвайзерге хабарласпау үшін, парольді өзіңіз қалпына келтіру үшін параметрлерге бірінші рет кіргеннен кейін резервтік электрондық пошта мекенжайын көрсету ұсынылады. Егер сіз оқытушы, ПОҚ немесе АУП қызметкері болсаңыз, логин мен парольді 5-қабаттағы 503-кабинеттен алуға болады. Егер кіру мәселесі сақталса, көмек алу үшін тиісті әкімшіге хабарласыңыз. Рахмет!
Аноним
11.10.2025
не могу войти в платонус
пароль логин жазсам неверно дейды хотя бурын сомен кырып журып едым
Ответ администрации:
Сәлеметсіз бе! Егер Сіз Порталда тіркелген студент болсаңыз id.yu.edu.kz, кіру үшін логин мен парольді өз тобыңыздың эдвайзерінен алуыңыз керек. Кіру проблемалары туындаған сайын эдвайзерге хабарласпау үшін, парольді өзіңіз қалпына келтіру үшін параметрлерге бірінші рет кіргеннен кейін резервтік электрондық пошта мекенжайын көрсету ұсынылады. Егер сіз оқытушы, ПОҚ немесе АУП қызметкері болсаңыз, логин мен парольді 5-қабаттағы 503-кабинеттен алуға болады. Егер кіру мәселесі сақталса, көмек алу үшін тиісті әкімшіге хабарласыңыз. Рахмет!
Аноним
29.09.2025
У меня не входит в сайт 
Вначале сентября все было норм но потом у меня неверный пароль или логин но все то же самое 
Ответ администрации:
Здравствуйте!
Если вы студент, зарегистрированный на портале id.yu.edu.kz, то логин и пароль для входа вы должны получить у эдвайзера своей группы. Чтобы не обращаться к эдвайзеру каждый раз при проблемах с доступом, рекомендуется после первого входа в систему указать в настройках резервный электронный адрес для самостоятельного восстановления пароля.
Если вы преподаватель, сотрудник ППС или АУП, то логин и пароль можно получить в кабинете 503 на 5 этаже.
Если проблема с входом сохраняется, пожалуйста, свяжитесь с соответствующим администратором для помощи.
Спасибо!
Аноним
29.09.2025
я забыла своя пороль
Я сминила свой пороль и я написала там написана не верно
Ответ администрации:
Здравствуйте!
Если вы студент, зарегистрированный на портале id.yu.edu.kz, то логин и пароль для входа вы должны получить у эдвайзера своей группы. Чтобы не обращаться к эдвайзеру каждый раз при проблемах с доступом, рекомендуется после первого входа в систему указать в настройках резервный электронный адрес для самостоятельного восстановления пароля.
Если вы преподаватель, сотрудник ППС или АУП, то логин и пароль можно получить в кабинете 503 на 5 этаже.
Если проблема с входом сохраняется, пожалуйста, свяжитесь с соответствующим администратором для помощи.
Спасибо!